Post by ciabelratighra on Mar 16, 2022 20:55:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Harmony Isle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Harmony Isle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op (flere tokens) ▞▞▞
▞▞▞ Harmony Isle 2022 version ▞▞▞
Drop Number : Neon 2048 Sestavljanke tun
Jeg vil give dig 5 stjerner, men du kan til tider ikke samle mønter hurtigt nok.
Rigtig glad for meget
Kedelig
Harmony Isle Casual jts
Jeg nyder virkelig dette spil og elsker det faktum, at der ikke er nogen irriterende annoncer, det eneste problem er, at jeg ville ønske, jeg kunne spille på min Samsung galaxy s8 plus
Det kræver flere huse
Jeg tjente gratis ædelstene når som helst jeg ville.. skub den gratis perle og annuller den.. vi kan gøre dette igen og igen..
JEG ELSKER DETTE SPIL HARTHART💚💛💜💙
Elskede det
Når først du kommer til et bestemt punkt i spillet, er det så svært at komme videre...du har ikke de ting, du har brug for, og du kan heller ikke få det fra... slet ikke gd-spil
Havde det på min tablet nu på min telefon
Jeg elskede dette spil, men da jeg nåede niveau 6, tror jeg og begyndte at genopbygge postkontoret, haltede det, og jeg kan ikke spille det igen. Ret det venligst. Jeg ville elske at spille dette.
Harmony Isle Thông thường bhpf
Jeg spiller dette hele tiden, jeg geninstallerede 4 gange, det ikke indlæses endnu, vær venlig at rette det
Jeg nød at spille indtil opdateringen nu. Den indlæses ikke.
Okay, først og fremmest båndede jeg hjemmet for at opkræve huslejen. Mine fingre gør ondt. Anden priser for ting er uhyrligt prissat. For det tredje er det svært at åbne. Nogle gange tager det timer at åbne. For det andet er der kun 4 virksomheder, som du kan købe. Med din indtjening. Endelig er det svært at få diamanter. Og ikke nok plads til at opbevare ting, kun 2 pladser. Du skal betale for mere med diamanter. Ikke sikker på, hvor udviklerne er på vej hen, men jeg foreslår, at de fik dem ud og gør dette spil bedre.
Dette er det bedste spil nogensinde
Hvorfor skal en app som denne foretage og administrere telefonopkald?
Thanksgiving er om 3 dage, og Halloween har været temaet siden en uge før den 31.! Jeg kan slet ikke lide ferien, så opdater venligst, og jeg vil give en bedre anmeldelse. Thanksgiving findes, du ved!!!
Det er et fantastisk spil.. tillad venligst landsbyen at zoome ind og ud lidt mere, så jeg lettere kan se hele landsbyen...
Ingen opdateringer i årevis... gider ikke installere
Bliver kedeligt efter et stykke tid og har stort set for løn for alt. Slettet!!!!
Harmony Isle የተለመደ bsrz
Jeg kan virkelig godt lide det
Ba
Jeg har det meget sjovt, når jeg spiller det
Dette spil er såååå vanedannende, at jeg fik min kone hooked på det... Hold dette spil i live.. Snoochies
Så vanedannendeeee
Harmony Isle የተለመደ bsrz
Denne app blev forladt af udviklerne i 2015. Forvent ikke nogen hjælp fra dem
Jeg kan kun spille, hvis jeg sletter og starter forfra. Men jeg kan ikke afslutte, ellers indlæses den ikke længere. Skuffet, fordi dette spil er meget sjovt og vanedannende. Jeg vil gerne give dig 5 stjerner, men jeg kan ikke spille nu. Ret venligst, så jeg kan nyde det igen. Sådan en skam og spild af tid.
Advarsel til alle, der er fristet til at downloade og spille dette spil. Du vil blive afhængig af det og virkelig nyde at spille det, du vil begynde at gøre virkelige fremskridt med missionerne og udvide dit land, du kan endda betale rigtige penge i dette spil, men så en dag, uden nogen grund overhovedet, kunne du indlæse op dit spil og opdager, at alle dine arbejdere mangler (nogle mennesker har endda fundet deres bygninger væk), du e-mailer support og får absolut intet svar. Spar dig selv tid og penge, tøv ikke.
Når du stiger i niveau, får du ikke dine ædelstene, og bestemt INGEN støtte til dette spil. SLET!
Jeg kan godt lide, at jeg kan tjene gratis ædelstene og mønter, men selvom der dukkede en notation op på min skærm, der sagde, at jeg havde tjent dem, blev de aldrig placeret i statuslinjen. Skrev til Tapjoy flere gange, de sagde, at de tildelte dem. Jeg fik dem aldrig.
Opdater venligst...jeg kan ikke lide sne
Reparer dit sommerhus!!
Lader mig ikke downloade 😆
Fantastisk spil ... men det er tid til at slippe af med Halloween-temaet!
Opdater venligst...
Jeg elsker dette spil personligt, de skal lave en opdatering eller en harmony isle 2, denne ine nægter bare at arbejde for mig længere, jeg installerede den og spillede den i 5 minutter kom tilbage til den og indlæses bare ikke ordentligt geninstallation, hvilket er en indsats for at starte forfra, hver gang jeg vil spille spillet
Jeg plejede virkelig at nyde dette spil, men det holdt pludselig op med at fungere, og jeg kunne ikke åbne det længere. Jeg var forbundet til Google play, og den eneste mulighed, jeg havde, var at geninstallere.. Nu er mine fremskridt væk. Kommer aldrig til at spille dette spil igen, før jeg får mine fremskridt tilbage!